Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorHrnčiarová, Markéta
dc.date.accessioned2017-11-28T09:56:54Z
dc.date.available2017-11-28T09:56:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121875
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je analýza image kosmetické značky Maybelline New York. Cílem práce je analyzovat image značky Maybelline New York na kosmetickém trhu a zjistit jaké postavení značka Maybelline New York zaujímá v mysli spotřebitelek. Práce je rozdělena na dvě části, a to konkrétně na část teoretickou a část praktickou. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření, dle vyhodnocení byla navrhnuta konkrétní opatření, které by mohly směřovat k vylepšení a zdokonalení image společnosti na českém trhu a které vyplynuly z provedeného výzkumucs
dc.description.abstractMy bachelor thesis contains an analysis of the cosmetic brand called Maybelline New York. The purpose of this thesis is to analyse the image of Maybelline New York cosmetic brand on the cosmetic market and to elicit what position Maybelline New York cosmetic brand occupies in consumers´ mind. The thesis is composed of two parts, namely of the theoretical part and of the practical part. The analysis was being realized through the questionnaire survey and particular measures, which could aim to improvement and perfection of the company image on the Czech market as emerged from the research, were proposed according to the evaluation,en
dc.format.extent3950504 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza, image, značka, Maybelline New Yorkcs
dc.subjectImage, analysis of cosmetic branden
dc.titleAnalýza image kosmetické značkycs
dc.title.alternativeImage Analysis of Cosmetic Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHRN0021_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam