Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorKozelská, Kristýna
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:01Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121884
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu. Teoretická část popisuje maloobchod, merchandising a jeho jednotlivé nástroje, nákupní prostřední a atmosféru maloobchodních jednotek a v neposlední řadě charakteristiku oděvního trhu. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze merchandisingu prodejních jednotek H&M a doporučením, která z analýzy vyplývají. Cílem práce je na základě pozorování zhodnotit současnou úroveň merchandisingu společnosti H&M a dodržování jeho zásad. Dílčím cílem bylo zjistit spojitost merchandisingu a nákupního chování spotřebitelů. Tuto spojitost jsme zjišťovali pomocí reportu Conversion Rate společnosti H&M, který obsahuje analýzu konverze a hodnocení zákazníků na základě dotazníkového šetření pomocí iPadu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with merchandising analysis of company retail shops on the fashion market. The theoretical part describes retail, merchandising and individual instruments, shopping environment and atmosphere of the retail stores, and characteristics of the clothing market. The practical part deals with methodology of data collection, analysis of merchandising of H & M stores and recommendation that results from the analysis. The aim of the thesis is to evaluate H & M's current level of merchandising and observance of its principles. The partial objective was to find out the link between merchandising and consumer buying behavior. We have identified this relationship using the H & M Conversion Rate report, which includes a conversion analysis and customer evaluation based on a questionnaire survey using iPad.en
dc.format.extent4598805 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectH&Mcs
dc.subjectkonverzecs
dc.subjectnákupní atmosféracs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectretailen
dc.subjectH&Men
dc.subjectconversionen
dc.subjectshopping atmosphereen
dc.titleAnalýza merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhucs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis of Company Retail Shops on the Fashion Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOZ0137_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record