Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorGalia, Jakub
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:07Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121908
dc.description.abstractNákup zboží na internetu se stává čím dál více populárnější aktivitou. Někteří spotřebitelé využívají k nákupu internetové srovnávače. Internetové srovnávače umožní porovnat cenu a ostatní atributy produktu mezi jednotlivými prodejci. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé postupují při nákupu na internetových srovnávačích. Data byla shromážděna od 32 subjektů pomocí přímého pozorování. Výsledky této studie ukazují, že postup nákupu na internetovém srovnávači je rozdílný produkt od produktu. Zatímco pří nákupu komoditních produktů je pro spotřebitele důležitá cena, u quasi-komoditních produktů je klíčovým faktorem důvěra.cs
dc.description.abstractOnline buying has recently become a popular activity and its importance is still increasing. Some consumers use internet comparison sites (shopbots). Internet shopbots enable to make comparison of prices and other attributes of a product between particular retailers. The aim of this study is to investigate how consumers buy at internet shopbots. Data were collected from 32 subjects using direct observation. The results of this study show that the process of consumer buying behavior at internet shopbots depends on the type of a product. While price is important for consumers when commodity product is being purchased, the key factor in quasi-commodity product is trust.en
dc.format.extent4386107 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový obchod, nakupování onlinecs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectinternetový srovnávačcs
dc.subjectrozhodovací proces spotřebitelecs
dc.subjectnákupní proces spotřebitelecs
dc.subjectinternet shoppingen
dc.subjectshopping onlineen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectinternet shopbotsen
dc.subjectinternet comparison sitesen
dc.subjectconsumer decision makingen
dc.subjectconsumer buying procesen
dc.titleAnalýza nákupního chování nákupu na internetucs
dc.title.alternativeAnalysis of E-commerce Buying Behavioren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřej
dc.date.accepted2017-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGAL0075_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam