Show simple item record

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorCvečka, Lukáš
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:11Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121925
dc.description.abstractMá bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence e-shopu 4Fitnes. Hlavním cílem bylo popsat a analyzovat konkurenci e-shopu. Bakalářská práce obsahuje sedm kapitol. V úvodu je představena daná problematika tématu. Poté následuje charakteristika společnosti 4Fitness.cz, kde je popsána společnost a její produkty. Další kapitola jsou teoretická východiska analýzy konkurence, která je rozdělena do částí popisující obchod, fitness a suplementy, dotazníkové šetření a konkurenci. V kapitole nazvané metodika práce je popsána přípravná a realizační část výzkumu. V části praktické části se provádí analýza konkurence. Nejprve začneme analýzou dotazníkového průzkumu a poté začíná samotná analýza konkurence. Poslední dvě kapitoly jsou Návrhy a doporučení, kde jsou sepsány návrhy a doporučení pro e-shop na základě výzkumu provedeným v práci. Poslední částí je závěr se shrnutím výsledků práce a dosažení předem stanovených.cs
dc.description.abstractMy bachelor paper is focusing on competitive analysis of E-Shop 4Fitness. Main goal of the paper was to describe and analyze competitors of the E-Shop. Bachelor work contain seven main chapters. In introduction is presented the given topic. After that is characteristic of 4Ftiness.cz company, where is described company and its products. Next chapter is called theories of competitive analysis, that is contained of e-shop theory, fitness and supplements, questionnaire research and competition. In chapter called work methods is described preparatory and realization part of research. In practical part is competitive analysis. In last two sections are proposals and recommendations for E-Shop based on my research in this work. Last section is conclusion of my work and summary of bachelor work goalsen
dc.format.extent2875468 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectE-Shopcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectE-Shopen
dc.subjectanalyzeen
dc.subjectbachelor worken
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectInterneten
dc.subjectbusinessen
dc.titleAnalýza konkurence e-shopucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis for E-Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2017-08-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCVE0011_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record