Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorMynarčík, Patrik
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:16Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121950
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingový mix společnosti Studio fitness a terapie Michael Moder, které se nachází v Ostravě a navrhnout jeho následné možné zlepšení. Výsledkem návrhu by měla být úprava těch marketingových nástrojů, které jsou v dnešní době neefektivní nebo zastarala.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis was to analyze the current marketing mix of the company Studio Fitness and Therapy Michel Molder located in Ostrava and to suggest its possible improvement. The outcome of the proposal should be adjusting of those marketing tools that are currently inefficient or obsolete.en
dc.format.extent2429438 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza marketingového mixu fitness centracs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2017-08-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMYN0014_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam