Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorBrogowski, Dominik
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:16Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121951
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti Queens. Jedná se o internetový obchod, který se zabývá prodejem oblečení, obuvi a módních doplňků. Cílem této práce je analýza individálních komunikačních prostředků. Marketingový výzkum je založen na otázkách o povědomí respondentů o e-shopu Queens. Na základě výsledků výzkumu vytvořit vhodné návrhy a doporučení, vedoucí ke zlepšení stávající marketingové komunikace e-shopu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analysis of marketing communication of the e-shop Queens, which is specialized in the sale of clothing, footwear and fashion accessories. The aim of the thesis is to analyze individual communication with their customers. Marketing research is based on questions about the awareness of Queen's company. This research is the basis for proposals and recommendations to improve the current situation.en
dc.format.extent3157692 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectcustomeren
dc.subjecte-shopen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing comunicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace e-shopucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the E-shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRO0066_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam