Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorKoziel, Patrik
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:18Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121956
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v oblasti marketingu pro společnost Canis Safety a.s. Cílem práce bylo nalézt vhodnou formu publikovaného obsahu pro zvýšení počtu návštěvníků stránky, které také povede k vyššímu zaujetí uživatelů pro firemní profily na sociálních sítích Facebooku a Instagramu. Pro účely výzkumu byla zvolena metoda pozorování. Data byla získána prostřednictvím webové analytiky. Získaná data byla analyzována za období sedmi měsíců od srpna roku 2016 po únor 2017. Analyzovány byly demografické a geografické údaje, aktivita uživatelů v čase, vývoj počtu fanoušků a followerů stránek, klíčové metriky stránek a příspěvků a typy propagace s jejich vlivem na sledované metriky. Závěrečná část je zaměřena na optimalizaci využití sociálních sítí v závislosti na výsledcích z analytické části. V této části byly také sepsány návrhy a doporučení pro každou kategorii a zlepšení výsledků firemních profilů v budoucnu. Pro účely optimalizace byl využit framework See-Think-Do-Care, který byl aplikován na prostředí sociálních sítí. Výzkum poodhalil, jaké typy obsahu vedou ke zvýšení návštěvnosti stránek firmy na Facebooku a Instagramu. Výhodou společnosti v této oblasti je tvorba vlastního obsahu, byly také navrženy nové směry a postupy. Pro účely další optimalizace je zapotřebí neopomíjet měření klíčových metrik. Firma příliš často nepropagovala své příspěvky, výzkum ovšem poukázal na potenciál v této oblasti. Pro propagaci si firma musí zvolit správně zacílené publikum a kvalitní obsah. Sociální sítě jsou skvělým prostředkem pro akvizici nových zákazníků, zvyšování povědomí o značce či stránce, zvýšení počtu nákupů prostřednictvím internetu a zlepšení vztahu se stávajícími zákazníky.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with using of social media for Canis Safety company. The object of the thesis is to find the right type of content for reaching more visitors and followers, which is leading for Engagement and visits grow on Facebook and Instagram. Observation was chosen as the method of this thesis. Data were mined through the web analytics. There were analysed results from profiles of the company for seven month on social networks Facebook and Instagram, from August 2016 to February 2017. There were analysing of demographic and geographic data from the visitors, their activity in time, number of followers changes, Key performance indicators for pages and public posts, type of sponzored posts and their influence on metrics. The last part of this thesis is target for optimalization of using social networks in case of analytical part. There were written some suggestions and recommendations for each category and better results in future. The See-Think-Do-Care framework and its aplication on social media was used for whole optimalization. The research found out types of the content which make the visits growing. The advantage of the Canis Safety is in making their own content and there were recommendated new ways in it. It’s very important to measure all the key metrics for the following optimalization. The content wasn’t sponzored for many times but there are results in this thesis that pointed out on big difference in results for sponzoring targeted on right content and right users of social media world. Social media are great channel for new customer aquisitions, brand or page awareness, growing of buys through the e-shop and building better relation ship between company and costumers.en
dc.format.extent2606202 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectcontent marketingcs
dc.subjectSTDC frameworkcs
dc.subjectfacebook marketingcs
dc.subjectinstagram marketingcs
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectSTDC frameworken
dc.subjectfacebook marketingen
dc.subjectinstagram marketingen
dc.titleOptimalizace sociálních médií pro společnost Canis Safetycs
dc.title.alternativeSocial Media Optimalization for Canis Safety Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTulinger, Martin
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOZ0092_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record