Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBláha, Jiří
dc.contributor.authorBlažková, Tereza
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:21Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121973
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ve společnosti TESCO SW a.s. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury týkající se pracovní spokojenosti zaměstnanců (různá pojetí a charakteristiky pracovní spokojenosti, teoretické přístupy k pracovní spokojenosti, faktory pracovní spokojenosti, vliv spokojenosti a nespokojenosti na výkon, absentismus, fluktuaci pracovníka, způsoby měření pracovní spokojenosti). V praktické části je proveden samotný výzkum, při němž je využito spojení kvantitativní a kvalitativní metody (autorský dotazník, polostrukturovaný rozhovor). Cílem analýzy je zjistit celkovou pracovní spokojenost zaměstnanců, dále určit faktory ovlivňující pracovní spokojenost a nespokojenost a velikost jejich působení na celkovou pracovní spokojenost. V neposlední řadě zjistit, které faktory zaměstnanci považují za důležité. Výstupem analýzy jsou konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the analysis of employee satisfaction in TESCO SW PLC. The theoretical part is focused on knowledge of the professional literature concerning employee satisfaction (different conceptions of employee satisfaction and their characteristics, factors of satisfaction, impact of satisfaction and dissatisfaction on performance, absenteeism and fluctuation, methods of examining employee satisfaction). The research of this work includes the combination of quantitative and qualitative methods (author’s questionnaire, semi-structured interview). The main aim of this analysis is to determine the overall employee satisfaction, individual factors influencing job satisfaction or dissatisfaction and influence of the factors on overall employee satisfaction. Last but not least, the aim is to find out what factors of job satisfaction the employees consider as important. The analysis results are the concrete suggestions and recommendations on how to increase employee satisfaction.en
dc.format.extent2408726 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpracovní spokojenostcs
dc.subjectfaktory pracovní spokojenostics
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectangažovanostcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectJob Satisfactionen
dc.subjectFactors of Job Satisfactionen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectLoyaltyen
dc.subjectEngagementen
dc.subjectQuestionnaire Surveyen
dc.titleNávrh na zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizacics
dc.title.alternativeThe Proposal to Increase Employee Job Satisfaction in a Selected Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrebová, Denisa
dc.date.accepted2017-08-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0221_EKF_N6208_6208T037_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam