Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKapsa, Martin
dc.contributor.authorNiessner, Erik
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:21Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121975
dc.description.abstractCílem této práce je analýza marketingu vybraného florbalového klubu 1. SC TEMPISH Vítkovice. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní pojmy, které souvisejí s touto problematikou, jako sport, marketing, sportovní marketing, sportovní reklama či sponzoring. V praktické části je popsána analýza marketingu klubu za pomoci metod dotazování, rozhovoru s manažerem a SWOT analýzy. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky šetření a navrhnuty doporučení pro klub.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is marketing analysis of selected floorball club 1. SC TEMPISH Vítkovice. In the theoretical part, there are introduced and described the basic terms that relate to the issue of this thesis as a sport, marketing, sports marketing, sport advertisement or sponsorship. In the practical part, there is described marketing analysis of the club by using methods like questioning, interview with a manager and SWOT analysis. In the final part, there are summarized the results of the investigation and suggested recommendations for the club.en
dc.format.extent2648886 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectsportovní reklamacs
dc.subjectflorbalcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectsport advertisementen
dc.subjectfloorballen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectsporten
dc.subjectanalysisen
dc.titleProblematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportucs
dc.title.alternativeThe Issue of Sponsorship and Sport Advertisement in Sporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNovotný, Jan
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNIE0038_EKF_B6208_6208R037_03_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam