Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorBlažková, Ludmila
dc.date.accessioned2017-11-28T09:57:26Z
dc.date.available2017-11-28T09:57:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/121994
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na lovemarks členů generací X a Y žijících v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zjistit povědomí spotřebitelů o lovemarks, zjistit jaké jsou lovemarks jednotlivých generací, jejich důvody k výběru těchto lovemarks a provést srovnání mezi generacemi. Účelem je zjistit faktory, které ovlivňují emocionální vztah jednotlivých generací ke značce. Ke splnění cíle byla využita primární data získaná prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo v osobní i elektronické podobě v březnu 2017 a osloveni byli členové generace X a generace Y z Moravskoslezského kraje.cs
dc.description.abstractMaster thesis is focused on lovemarks of members of generations X and Y who are living in Moravian-Silesian Region. The aim is to determine consumers‘ awareness of lovemarks, to find out lovemarks of each generation, their reasons for choosing these lovemarks and to make the comparison between generations. The purpose is to identify factors that influence the emotional relationship of each generation to the brand. To meet this objective has been used primary data gained through the questionnaire survey. Questioning took place in personal and electronic form in March 2017 and were approched by members of generation X and generacion Y from the Moravian-Silesian Region.en
dc.format.extent1354213 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlovemarkscs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectrespektcs
dc.subjectdůvěracs
dc.subjectláska ke značcecs
dc.subjectlovemarksen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectbranden
dc.subjectrespecten
dc.subjecttrusten
dc.subjectbrand loveen
dc.titleSrovnání lovemarks mezi generacemi X a Ycs
dc.title.alternativeLovemarks Comparison Between Generations X and Yen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcela
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0098_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam