Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorHanzelková, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:01:11Z
dc.date.available2018-06-26T08:01:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127456
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je realizace obsahové analýzy webu online marketingového bidovacího nástroje. Součástí obsahové analýzy je také analýza obsahu na blogu a sociálních sítích Facebook a Youtube. K dosažení tohoto cíle byla zpracována analýza klíčových slov a vstupních stránek, včetně obsahového auditu webu a blogu. Data vychází z nástrojů Google AdWords, Sklik, Facebook Insights, SEO Servisu a elektronického pozorování. Analýzou byla zjištěna klíčová slova, která by měla být do obsahu na webu zařazena. Prvky, které by měly být v rámci obsahového auditu vylepšeny. Taktéž zvýšení četnosti příspěvků na sociálních sítích. V rámci výsledků analýz byla navržena patřičná doporučení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis’ goal is to do a content analysis of online marketing bidding tool web. The analysis of the content on the blog and social networks Facebook and Youtube is also a part of the content analysis. The keyword and landing pages analysis as well as the content audit of the web and blog were processed. All the data used in this diploma thesis come from the online tools Google Adwords, Sklik, Facebook Insights, Seo Service and electronic observation. The analysis helped to identify keywords, which should be included into the web content and elements, that should be improved during the content audit process. The analysis also showed that there is a need to increase the frequency of social media posts. According to the analysis results the diploma thesis gives certain recommendation to improve the content.en
dc.format.extent3653397 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza klíčových slovcs
dc.subjectcopywritingcs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectcontent analysisen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectcopywritingen
dc.subjectkeyword analysisen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectSEOen
dc.titleObsahová analýza webu online marketingového bidovacího nástrojecs
dc.title.alternativeContent Analysis of the Web Online Marketing Bidding Toolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renata
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAN0161_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam