Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorKapustka, Jan
dc.date.accessioned2018-06-26T08:01:24Z
dc.date.available2018-06-26T08:01:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127498
dc.description.abstractCílem diplomové práce byly analýza výkonnosti společnosti ŽDB Drátovna, a.s. pomocí čtyř základních perspektiv metody Balanced Scorecard s následným návrhem implementace. První kapitolu tvoří teoretická východiska metody BSC, včetně přístupů k měření výkonnosti podniku. V praktické části této práce byla provedena analýza zkoumané společnosti pomocí čtyř základních perspektiv metody BSC. V první perspektivě byla provedena finanční analýza společnosti za období let 2012-2016. Následovala zákaznická perspektiva, ve které byla pozornost zaměřena především na hodnocení spokojenosti zákazníků. V rámci třetí perspektivy byl popsán interní proces určení a přezkoumání požadavku zákazníka. V poslední perspektivě, tedy učení se růstu, byla popsána personální činnost společnosti. V poslední části práce byly shrnuty výsledky z předchozích kapitol a následně byla navržena možná implementace metody BSC ve zkoumané společnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was the performance analysis of company ŽDB Drátovna, a.s., followed by a proposal for implementation of this method. The first chapter is focused on theoretical basis of BSC method, including approaches for measuring business performance. In the practical part of this diploma thesis an analysis of researched company was carried out using the four basic perspectives of the BSC method. In the first perspective, the company's financial analysis was carried out for the period 2012-2016. A customer perspective followed, focusing primarily on customer satisfaction assessment. In the third perspective, the internal process of determining and reviewing customer requirements was described. In the last perspective - learning to grow, the human resources of the company were described. In the last part of the thesis the results from the previous chapters were summarized and then the possible implementation of the BSC method was proposed in the analyzed company.en
dc.format.extent2726158 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectvýkonnostcs
dc.subjectperspektivacs
dc.subjectměřítkacs
dc.subjectstrategické cílecs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectBusiness performanceen
dc.subjectPerspectivesen
dc.subjectScalesen
dc.subjectStrategic goalsen
dc.subjectImplementationen
dc.titleImplementace metody Balanced Scorecard ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeImplementation of Balanced Scorecard Method in a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFerfecká, Michaela
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAP0036_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam