Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorHolek, Jan
dc.date.accessioned2018-06-26T08:01:40Z
dc.date.available2018-06-26T08:01:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127544
dc.description.abstractDiplomová práce "Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank" se zabývá testováním internetového a mobilního bankovnictví ČSOB a Komerční banky a následnými úpravami testovaných rozhraní elektronického bankovnictví za účelem snazšího zpřístupnění uživatelům. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První je zaměřena za nabytí základních teoretických poznatků z oblasti bankovnictví, internetového marketingu a uživatelského testování. Druhá, praktická část, je zaměřena na interpretaci výsledků testování internetového a mobilního bankovnictví vybraných bank se zaměřením na základní operace v nich prováděných. Cílem této práce je nalezení mezer v optimalizaci použitelnosti a grafickém designu internetového a mobilního bankovnictví testovaných bank a navržení možných řešení. V závěrečné části práce jsou zpracovány konkrétní návrhy a doporučení pro optimalizaci těchto forem elektronického bankovnictví. Celkově respondenti hodnotili internetové a mobilní bankovnictví ČSOB pozitivněji pro způsob využitého rozhraní než v případě Komerční banky.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis "User Testing of Internet Banking for Selected Banks" deals with the testing of Internet and mobile banking of ČSOB and Komerční banka and the subsequent modifications of the tested electronic banking interface for the purpose of easier access for users. This thesis is divided into two parts. The first is focused on acquiring of basic theoretical knowledge of banking, internet marketing, and user testing. The second, the practical part, is focused on the interpretation of the results of the internet and mobile banking testing of selected banks focusing on the basic operations performed in them. The aim of this work is to find gaps in the optimization of usability and graphic design of the Internet and mobile banking of tested banks and to design possible solutions. In the final part of the thesis are elaborated specific proposals and recommendations for optimization of these forms of electronic banking. Overall, respondents rated CSOB's internet and mobile banking more positively for the use of the interface than in the case of Komerční banka.en
dc.format.extent7774990 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjectmobilní bankovnictvícs
dc.subjectbankacs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectinternet bankingen
dc.subjectmobile bankingen
dc.subjectbanken
dc.subjectbank marketen
dc.titleUživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bankcs
dc.title.alternativeUser Testing of Internet Banking for Selected Banksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMrázková, Adéla
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOL0250_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam