Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorProcházková, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:00Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127612
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je zhodnotit obchodní strategii ve strojírenském podniku. Zhodnocení strategie je provedeno pro konkrétní výrobek. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy ke stanovení obchodní strategie a metody ke zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V praktické části je uvedena charakteristika podniku a jsou zde aplikovány vybrané metody. Patří zde Porterova analýza konkurenčního prostředí, finanční analýza, matice BCG, tvorba ceny a SWOT analýza. V závěru jsou sepsány návrhy a doporučení, která by měla zlepšit současnou obchodní strategii podniku.cs
dc.description.abstractThe objective of the diploma thesis is to evaluate the business strategy of an engineering company. The evaluation of the strategy is done for a specific product. In the theoretical part are defined the basic concepts and approaches to the determination of the business strategy and methods for evaluation of the internal and external environment of the company. In the practical part, the company's characteristics are presented, and selected methods are applied. This includes Porter's analysis of competitive environment, financial analysis, BCG matrix, pricing and SWOT analysis. In the end, suggestions and recommendations are written to improve the current business strategy of the company.en
dc.format.extent2418460 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectPorterův model konkurenčního prostředícs
dc.subjectanalýza vnitřního prostředícs
dc.subjectmatice BCGcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectPorter´s model of competitive environmenten
dc.subjectanalysis of the internal environmenten
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectpriceen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleZhodnocení obchodní strategie strojírenského podnikucs
dc.title.alternativeEvaluation of the Business Strategy of an Engineering Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomasová, Gabriela
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRO0149_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam