Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorMarcinka, Pavel
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:02Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127621
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla image progamingového týmu eXtatus. Jako metoda sběru dat bylo zvoleno dotazníkové šetření. Pro toto šetření byl vytvořen dotazník, který byl umístěn na facebookových stránkách Alza Gaming a PLAYzone. Hlavní částí práce je analýza dat z dotazníkového šetření včetně třídění druhého a třetího stupně. Na základě výsledků výzkumu byly vytvořeny návrhy a doporučení, které mohou pomoci ke zlepšení jednotlivých prvků image progamingového týmu eXtatus.cs
dc.description.abstractThe main goal of the thesis was analysis of a progaming team eXtatus. As the method of data collection was used a survey. For this survey was created questionnaire, which has been uploaded on facebook pages Alza Gaming and PLAYzone. The main focus is devoted to the analysis of the data from the survey including second and third level of data. Based on the research results were made suggestions and recommendations that can help to improve individual elements of the image of the progaming team eXtatus.en
dc.format.extent3568526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImage progamingového týmucs
dc.subjecteXtatuscs
dc.subjectesportcs
dc.subjectImage progamingového týmuen
dc.subjecteXtatusen
dc.subjectesporten
dc.titleAnalýza image progamingového týmucs
dc.title.alternativeImage Analysis of a Progaming Teamen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGlišič, Kateřina
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAR0305_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam