Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorDedek, Václav
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:02Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127623
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování uživatelů dvou nejvýznamnějších hudebních streamovacích služeb na českém trhu. Jedná se o službu Spotify a službu Apple Music. Cílem této bakalářské práce je tedy popsat spotřebitelské chování uživatelů těchto služeb. Práce se skládá z teoreticko-metodické a aplikační části. V teoreticko-metodické části jsou charakterizována teoretická východiska spotřebitelského chování, hudební streamovací trh a metodika shromažďování dat. V aplikační části je provedena analýza primárních dat získaných z online dotazníkového šetření. Z analýzy těchto dat vyplynulo, že uživatelé hudebních streamovacích služeb mají k hudbě velmi pozitivní vztah a že je lze podle tohoto vztahu rozdělit do dvou skupin – na běžné posluchače a milovníky hudby. Hudební streamovací služby poté začali nejčastěji používat v posledních třech letech a nyní u nich u nich tvoří výrazný podíl při poslechu hudby. S těmito službami jsou docela spokojeni a pokud si vybírají některou z hudebních streamovacích služeb, tak je pro ně tento výběr spíše jednoduchý než komplikovaný – tzn. že se jedná o omezené řešení problému. Z hlediska faktorů, které je při tomto výběru služby ovlivňují, mají pak největší vliv marketingové stimuly a nejméně společenské faktory.cs
dc.description.abstractThis Bachelor thesis is focused on the consumer behaviour of users of the two most significant music streaming services on the czech market. These services are Spotify and Apple Music. The aim of the Bachelor thesis is to describe the consumer behaviour of these services’ users. The work is composed of theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the theoretical background of consumer behaviour, music streaming market and the used methodology of primary data collection. The result of the data analysis was that the music streaming services users have very positive relation to the music. According to this relation the users can be divided into two clusters – ordinary listeners and music lovers. Users of these music streaming services mostly started using them in past three years. These services take big part in their way of listening to the music. They are quite satisfied using these services and when they are choosing a music streaming service, the selection is rather easy than very hard for them. So the process of the service selection can be described as a limited problem solving. From the factors, that they are mostly influenced by, the marketing stimuli have the biggest influence and the social factors have the smallest one.en
dc.format.extent2830509 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectApple Musiccs
dc.subjecthudební streamovací službycs
dc.subjecthudební trhcs
dc.subjectSpotifycs
dc.subjectspotřebitelské chování, streamování hudbycs
dc.subjectApple Musicen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmusic marketen
dc.subjectmusic streamingen
dc.subjectmusic streaming servicesen
dc.subjectSpotifyen
dc.titleAnalýza chování uživatelů hudebních streamovacích služebcs
dc.title.alternativeBehaviour Analysis of Music Streaming Services Usersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDED0048_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam