Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorPekárek, Nikolas
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:10Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127648
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu výživových doplňků, konkrétně na sportovní doplňky a zejména se zaměřuje na syrovátkové proteiny. Cílem práce je analyzovat chování spotřebitelů na trhu syrovátkových proteinů a následně navrhnout a doporučit případná opatření pro zlepšení marketingových aktivit pro subjekty působící na trhu se sportovními doplňky. Informace a data potřebná ke stanovení těchto závěrů byla získána výzkumem, jež byl proveden písemným i internetovým dotazováním. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům, přičemž jednotlivé části tvoří spotřebitelské chování, nákupní rozhodovací proces spotřebitele a faktory ovlivňující spotřebitelské chování. Následující část práce se zabývá charakteristikou trhu s výživovými doplňky, zejména vyzdvihuje trh se syrovátkovými proteiny. Tyto znalosti jsou následně využity v praktické části bakalářské práce při analýze získaných dat a rovněž k formulaci návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the analysis of consumer behavior on the market of nutrition supplements especially sport supplements and mainly on whey protein. The aim of the thesis is to analyse the consumer behavior on whey protein market and subsequently suggest ways to improve marketing activities for sport supplement sellers. Information and data required to make conclusions has been gathered by both written and internet surveys. The beginning of this thesis is focused on theoretical basics such as consumer behavior, consumer decision making process and factors that influence consumer behavior. The following part of this thesis is focused on characteristic of the nutrition supplements market. Main focus is aimed on whey proteins. Knowledge gained in the beginning of this thesis is used in the practical part, which contains analysis of gathered data, and to form recommendations and suggestions as well.en
dc.format.extent1992813 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh sportovních doplňkůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectsyrovátkový proteincs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectdietary supplements marketen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectwhey proteinen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu výživových doplňkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior on the Nutritional Supplement Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPEK0041_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam