Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorŠvecová, Veronika
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:12Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127655
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je analýza efektivnosti realizace nových webových stránek, jejich porovnání s původními webovými stránkami ve vymezeném časovém období a analýza marketingových aktivit společnosti CLIMART s.r.o. zaměřující se převážně na B2B trh. V teoretické části práce jsou blíže vysvětleny poznatky z oblasti internetového marketingu, dále je zde specifikován B2B trh a rozdíly mezi trhem koncových zákazníků (B2C trh) a trhem organizací (B2B trh). Další kapitola přibližuje společnost CLIMART s.r.o. V této kapitole je popsáno marketingové prostředí společnosti rozdělené do tří kategorií – mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. V rámci mikroprostředí je popsán také marketingový mix společnosti. Mezoprostředí je vysvětleno pomocí Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Aby společnost na trhu uspěla, je důležité odlišení se od konkurence pomocí nabízeného zboží a doprovodných služeb. Využita byla metoda online pozorování, které se týká další kapitola – metodika výzkumu. Další, praktická část, se věnuje samotné analýze návštěvnosti, ve které jsou analyzovány výsledky výzkumu. Z výzkumu vyplynulo, že tvorba nových webových stránek s responzivním designem byla efektivní, protože návštěvnost vzrostla a také se zvýšilo množství návštěvníků, kteří použili pro návštěvu webových stránek mobilní zařízení.Poté následuje část, která se věnuje návrhům a doporučením, která se týkají dané problematiky. V závěrečně kapitole práce jsou shrnuty výsledky výzkumu.cs
dc.description.abstractThe content of this bachelor thesis is an analysis of the effectiveness of implementating a new website, comparing new website to the original website in defined time period and an analysis of CLIMART s.r.o. marketing activities focusing mainly on the B2B market. In the theoretical part of this thesis are explained the lessons from the field of online marketing, the B2B market and the differences between the end-user market (B2C market) and the market of organizations (B2B market). Next takes closer look at CLIMART s.r.o. and describes the marketing environment of the company divided into three categories – micro-environment, mid-environment and macro-environment. The micro-environment also describes the company's marketing mix. The mid-environment is explained by Porter's analysis of five competing forces. In order for the company to succeed in the market, it is important to separate itself from the competition by the offered goods and the accompanying services. The online observation method was used, which concerns the next chapter – research methodology. Next is practical part which is devoted to the traffic analysis itself, which analyzes the results of the research. Research has shown that creating new responsive design websites has been effective as traffic has risen, and the number of visitors who have used mobile devices to visit the site has increased. The next chapter deals with suggestions and recommendations that deal with the issue. The final chapter of the thesis summarizes the results of the research.en
dc.format.extent2016221 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnákupní proces na B2B trhucs
dc.subjecttrh s klimatizacemics
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectweb analyticsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectmarketing comunicationen
dc.subjectbuying process on the B2B marketen
dc.subjectair conditioning marketen
dc.titleAnalýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemics
dc.title.alternativeAnalytics of an Air Condition Company Websiteen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSVE0091_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record