Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorKonečná, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:19Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127681
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza nákupního chování zákazníků prodejny se sportovním oblečením. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování zákazníků při nákupu sportovního oblečení. Data pro výkum byla shromažďována pomocí individuálního rozhovoru, zaznamenaného do záznamového archu a dále pomocí analýzy sekundárních dat z účtenek zákazníků. Z výsledku práce vyplývá, že prodejnu navštěvuje o něco málo více mužů, než žen. Větší polovina nakupujících je stálými zákazníky prodejny. Polovina zákazníků nakupuje zboží za účelem plánované sportovní akce. Výsledky mohou posloužit manažerovi prodejny ke zlepšení komunikace se zákazníky.cs
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor thesis is entitled "Purchasing behaviour analysis of sport clothes store customers". The aim of this Bachelor thesis is to analyze purchasing behaviour of customers in sport clothes store. The data for the research were collected by individual interview and by analysis of customer´s receipts. The research shows the results, that sport clothes are shopped mostly by men. Bigger half of the customers are regular customers of this sport clothes store.Half of the customers are shopping in purpose of planned sport action. Results could be used by manager for making better communication with customers.en
dc.format.extent2601301 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza chovánícs
dc.subjectChování zákazníkůcs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectProdejnacs
dc.subjectProdejna s oblečenímcs
dc.subjectProdejna se sportovním oblečenímcs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectBehaviour analysisen
dc.subjectClothes storeen
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectCustomers behaviouren
dc.subjectPurchasing behaviouren
dc.subjectSports clothes storeen
dc.subjectStoreen
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků prodejny se sportovním oblečenímcs
dc.title.alternativePurchasing Behaviour Analysis of Sport Clothes Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0256_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam