Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrabková, Iveta
dc.contributor.authorTomanová, Zdeňka
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:21Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127687
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení zabezpečení elektronických služeb a jejich vliv na produktivitu práce na úrovni Katastrálního úřadu pro Zlínský kraj, pracoviště Valašské Meziříčí, v období 2013 – 2017. Dílčím cílem je zhodnocení výdajů na poštovné a odesílání poštovních zásilek. Teoretickou část bakalářské práce tvoří dvě kapitoly, které se zabývají popisem státní správy a působností katastrálního úřadu. V praktické části následuje zhodnocení vlivu elektronických služeb na produktivitu práce. Výsledná data ukazují na 25% podíl elektronizace z celkového počtu vybraných ukazatelů, ale především na nárůst objemu prováděných činností na pracovišti. Zhodnocením výdajů na poštovné a odesílání zásilek bylo zjištěno, že výdaje za poštovné se neustále zvyšují, přestože pošta odesílaná datovou schránkou tvoří cca 25 % korespondence.cs
dc.description.abstractThe main target of this Bachelor thesis is the evaluation of the electronic service ensuring and its influence towards the working productivity at the Cadastral Office in Zlin region – Valasske Mezirici office in the period of time 2013 – 2017. The fractional target is the evaluation of the expenses for postage and posting of the documents and parcels. The theory of the Bachelor thesis is divided into 2 parts, which deal with the regional government administration description and the cadastral office agenda. In the practical part there is the electronic service influence evaluation towards the working productivity. The final data shows 25% computerization contribution out of the total number of the chosen criteria, but shows mainly the increase of the activities provided in the office. By the evaluation of the expenses for postage and posting of the documents it was found out that the expenses for postage are still increasing in spite of the fact the documents being mailed by the electronic data box represent 25 % of the correspondence.en
dc.format.extent2930303 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKatastrální pracovištěcs
dc.subjectstátní správacs
dc.subjectelektronické službycs
dc.subjectkatastrcs
dc.subjectpoštovnécs
dc.subjectCadastral Officeen
dc.subjectregional government administrationen
dc.subjectelectronic servicesen
dc.subjectcadastralen
dc.subjectpostageen
dc.titlePůsobnost a zhodnocení zabezpečení elektronických služeb katastrálního úřaducs
dc.title.alternativeScope of Activities and Evaluation of Electronic Services Provision of the Cadastral Officeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeArdielli, Eva
dc.date.accepted2018-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0291_EKF_B6202_6202R055_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam