Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorŠtěpánová, Ivana
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:25Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127703
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem struktury PPC kampaní, které jsou v dnešní době jeden z nejpoužívanějších nástrojů pro online reklamu. Cílem této diplomové práce bylo navrhnout strukturu určenou pro britský trh s orientálními parfémy a předpovědět její vývoj. Toho bylo docíleno pomocí analýzy klíčových slov a nástrojů PPC systémů AdWords a Bing Ads. V teoretické části byla blíže vysvětlena specifika online marketingu a charakterizován daný e-shop spolu se zahraničním trhem. V praktické části pak byla provedena analýza a na základě jejích výsledků navrhnuta doporučení. Hlavním výsledkem celé práce byla navrhnutá struktura kampaní a jejich predikce vývoje. Předpověď vývoje PPC kampaní pro systém AdWords upozornila na jejich pravděpodobně vysoký podíl nákladů na obratu. Doporučením však i přes to bylo kampaně spustit a optimalizovat podle aktuálního vývoje.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the design of the PPC campaign structure which is one of the most popular tools for online advertising today. The aim of this paper is to design a structure for the British market of oriental perfumes and to predict its development. This is accomplished using keyword analysis and PPC system tools AdWords and Bing Ads. The theoretical section explains the specifics of online marketing and characterise the e-shop with the foreign market. Thereafter, the practical section provides a search terms analysis and proposes subsequent recommendations based on those findings. The main outcome of this study is the proposed campaign structure for both systems with their development prediction. It was discovered that campaings using the AdWords system produce a predominantly high revenue share. However, it ultimately recommends running and optimising PPC campaigns according to current developments.en
dc.format.extent3355434 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectanalýza klíčových slovcs
dc.subjectanalýza vyhledávacích dotazůcs
dc.subjectPPC kampaněcs
dc.subjectvývoj PPC kampanícs
dc.subjectoptimalizace PPC kampanícs
dc.subjectorientální parfémycs
dc.subjectAdWordscs
dc.subjectBing Ads, diplomová prácecs
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectkeyword analysisen
dc.subjectsearch term analysisen
dc.subjectPPC campaignsen
dc.subjectdevelopment of PPC campaignsen
dc.subjectoptimalization of PPC campaignsen
dc.subjectoriental perfumesen
dc.subjectAdWordsen
dc.subjectBing Adsen
dc.subjectmaster’s thesisen
dc.titleNávrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeThe PPC Campaign Design for Foreign Market Entry of the E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePavelek, Tomáš
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0242_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam