Show simple item record

dc.contributor.advisorNovák, Vítězslav
dc.contributor.authorPešat, Ondřej
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:32Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127726
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní aplikace běžící v prostředí operačního systému Android. Cílem bylo také seznámit se s technologiemi a postupy, které jsou využívány při tvorbě mobilních aplikací. Jedná se o aplikaci primárně určenou pro zaměstnance kuchyně, k objednávání surovin od dodavatelů v zavedené restauraci. Návrh byl koncipován tak, aby uživatelské rozhraní bylo co možná nejvíc intuitivní, přehledné a odpovídalo grafickému standardu Material Design. Aplikace byla vyvíjena ve vývojovém prostředí Android Studio a je zpětně kompatibilní s Androidem verze 5.0 Lollipop. Pro implementaci databázového modelu byla použita technologie vytvořená společností Google - Firebase Realtime Database. Lokální úložiště pokrývá systém řízení báze dat - SQLite. Jednotlivé aktivity aplikace byly naprogramovány pomocí objektově – orientovaného jazyka Java. Vzhledová stránka aktivit byla deklarována ve značkovacím jazyce XML.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with design and development of an native application running in environment of an Android operating system. The goal was also to learn about technologies and methods which are used when mobile applications are developed. The application is primarily for employees of the kitchen to order products from distributors in established restaurant. The application´s user interface is designed to be very intuitive, convenient and to fit to Material Design graphical standard. The application was developed in Integrated Development Enviroment called Android Studio and is backwards compatible with Android version 5.0 Lollipop. Google’s Firebase Realtime Database was used for implementation of the database model. Local storage covers database management system – SQLite. The individual activities were programmed using object-oriented programming language Java. The appearance of activities was declared in markup language XML.en
dc.format.extent2167508 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAndroidcs
dc.subjectAplikacecs
dc.subjectJavacs
dc.subjectFirebasecs
dc.subjectSQLitecs
dc.subjectXMLcs
dc.subjectAndroiden
dc.subjectApplicationen
dc.subjectJavaen
dc.subjectFirebaseen
dc.subjectSQLiteen
dc.subjectXMLen
dc.titleNávrh a vývoj aplikace pro Androidcs
dc.title.alternativeDesign and Development of an Application for Androiden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKól, Jakub
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchInformatika v ekonomicecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPES0061_EKF_B6209_6209R017_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record