Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorHarazim, David
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:33Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127728
dc.description.abstractAutor byl požádán vedením společnosti Mpl Kauf s. r. o., aby v rámci své diplomové práce provedl uživatelské testování jejich internetového obchodu. Ten je v provozu přes jeden rok a zatím nebyla zjištěna jeho uživatelská příjemnost. Cílem práce je tedy ověřit, zda jsou uživatelé s internetovou stránkou spokojeni, je pro ně uživatelsky příjemná a zda je dostatečně atraktivní pro uskutečnění případného nákupu. Nejprve je v práci popsána teoretická část, která je potřebná pro stanovení metodiky výzkumu. Poté je proveden kvalitativní výzkum pomocí uživatelského testování, aby mohl být splněn cíl práce a zjistit poznatky od vhodně vybraných respondentů. Jako poslední jsou uvedené návrhy pro odstranění nedostatků a vylepšení internetového obchodu. Bylo zjištěno několik problémů, které účastníkům vadily při používaní internetového obchodu. Respondentům se nelíbila úvodní stránka, která jim přišla nepřehledná a necítili se na ní pohodlně. Nesprávná funkce vyhledávače a špatné řazení zboží bylo pro účastníky výzkumu nepochopitelné. Autor navrhnul změnu úvodní stránky, rozložení hlavního menu, změnu filtrace a několik dalších věcí, které by mohly pomoci vylepšit internetový obchod a navýšit případně počet nákupů a zisky společnosti.cs
dc.description.abstractThe author was asked by the management of Mpl Kauf Ltd, to carry out the user's testing of their internet shop as part of his master thesis. The web page has been working for over a year and has not been testing yet if its user-friendliness. The aim of the thesis is to check whether the users are satisfied with the website, that e-shop is user-friendly and attractive enough to make a purchase. The first part describes the theoretical part, which is necessary for determining of the methodology of the research. The qualitative research is then conducted using user testing to meet the goal of the work and to find out the findings from appropriately selected respondents. Lastly, there are suggestions for eliminating flaws and improving the online store. Several problems have been identified to dissuade visitors from using the e-shop. Respondents did not like the opening page, which was unclear to them and did not feel comfortable with it. Incorrect search engine features and poor sorting were incomprehensible to research participants. The author proposed a change to the homepage, main menu layout, filter change, and several other things that could help improve the online store and increase the number of purchases and profits of the company.en
dc.format.extent5199724 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectE-commercecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectstavební trhcs
dc.subjecttrh stavebních materiálůcs
dc.subjectUživatelské testovánícs
dc.subjectE-commerceen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectconstruction marketen
dc.subjectthe market for building materialsen
dc.subjectUser testingen
dc.titleUživatelské testování internetového obchodu se stavebním materiálemcs
dc.title.alternativeUser Testing of the Building Materials E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMrázková, Adéla
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAR0081_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record