Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorSkurová, Dominika
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:34Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127730
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na internetovou marketingovou komunikaci na trhu nákupních center. Cílem práce je provést analýzu využití nástrojů online komunikace vybraných obchodních center a výsledky porovnat s centrem Forum Nová Karolina. Metodami, které byly pro výzkum použity jsou pozorování a dotazování. Analyzovaná data jsou podkladem pro návrhy a doporučení, jejichž účelem je zlepšit konkurenceschopnost obchodního centracs
dc.description.abstractThe present thesis deals with online marketing communications of shopping centres.The aim of the thesis is to analyse the utilization of online communication tools of particular shopping centres and subsequently compare the results with the shopping centre Forum Nová Karolina. The methodology is based on observation and a questionnaire survey. The analysed data is used as a source for suggestions and recommendations with the goal of improving the competitive ability of the shopping centre.en
dc.format.extent7281423 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní centrumcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectForum Nová Karolinacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectshopping centreen
dc.subjectNová Karolinaen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectobservationen
dc.titleAnalýza online komunikace nákupních centercs
dc.title.alternativeAnalysis of Shopping Centres Online Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKU0065_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam