Show simple item record

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorBasler, Marek
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:37Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127743
dc.descriptionNeveřejná práce
dc.description.abstractFiremní identita je určitá forma prezentace subjektu vůči vnějšímu okolí a nějaký vnitřní kodex, který se daný subjekt rozhodl dodržovat. Tvorbou firemní identity se zabývá tato diplomová práce. Konkrétně je zde vytvářena firemní identita nově vznikajícího produktu v odvětví informačních technologií, který by měl byt jediným svého druhu. Teoretická část obsahuje seznámení s firemní identitou, co to je, co obsahuje, k čemu slouží a z jakých se skládá prvků. V teoretické části je také vysvětlena odborná terminologie a metodika. Praktická část se zabývá představením inovativního produktu a samotným návrhem firemní identity od úplného počátku, včetně počátečního výzkumu, výběru názvu produktu, tvorby loga, webových stránek či designu samotného produktu a všech důležitých prvků firemní identity. Cílem práce je vytvoření jednotné firemní identity unikátního produktu na trhu IT.cs
dc.description.abstractCorporate Identity is a form of presentation of the entity to the outside environment and some internal regulation that the entity has chosen to follow. This diploma thesis deals with the design of Corporate identity. Specifically in this diploma thesis will be make the Corporate identity of a newly created product in the field of Information Technology, which should be the only one of its kind. Theoretical part includes introduction to corporate identity, what it is, what it contains, what it is used for and what its elements consist of. Theoretical part also explains the professional terminology and methodology. Practical part deals with the introduction of an innovative product and with design of Corporate identity from beginning, including initial research, product name selection, logo creation, website design or product design, and all important elements of corporate identity. Goal of this diploa thesis is a unique design of Corporate identity of a unique product in the IT market.en
dc.format.extent19659037 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFiremní identitacs
dc.subjectInformační technologiecs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectCorporate identity Informationen
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectGraphic designen
dc.subjectProducten
dc.titleNávrh firemní identity společnostics
dc.title.alternativeDesign of Corporate Identity for a Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKučera, Lukáš
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAS0021_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessembargoedAccess
dc.date.embargoend2021-05-31


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record