Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorCalábková, Zuzana
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:39Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127752
dc.description.abstractTématem diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Cílem práce je změřit spokojenost zákazníků se službami hotelu Fit, a navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění služeb a tím k růstu celkové spokojenosti zákazníků. Marketingový výzkum byl realizován kvantitativní metodou, a to písemným dotazováním. Získaná data byla analyzována prostřednictvím statistických testů, metody korelace a vícenásobné regrese. Pro znázornění hodnocení spokojenosti a důležitosti s jednotlivými hotelovými službami jsou v práci použity poziční mapy. Na základě výsledků výzkumu byly pro společnost navrženy návrhy a doporučení, které povedou k vyšší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is customer satisfaction measurement with the hotel services. The aim of this diploma thesis is to measure how the hotel guests are satisfied with the services of hotel Fit and suggest concrete steps to improve hotel services and to increase customer satisfaction. Marketing research was realized on the basis of quantitative method, of written questionnaire. Data obtained from marketing research were analyzed by statistical tests, method of correlation and multiple regression analysis. Evaluation of satisfaction and importance of partial hotel services is shown in the position maps. Based on the results of this research are formulated specific proposals and recommendations, which lead to increase customer satisfaction.en
dc.format.extent3296588 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthotelové službycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjecthotel servicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami hotelucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Hotel Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatyščáková, Vanda
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCAL0026_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam