Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorZahradníčková, Pavla
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:40Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127754
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je „Vliv YouTuberů na chování studentů“. Cílem této práce je analýza vlivu, který mají YouTubeři na každodenní a nákupní chování svých fanoušků z řad studentů a také vysvětlení toho, jak s tímto vlivem nakládají YouTubeři samotní. Jako metodika výzkumu byla zvolena kvalitativní metoda polostrukturovaných rozhovorů, které probíhaly s fanoušky YouTuberů ve věku od 13 do 25 let a s českými YouTubery. V teoretické části je charakterizován YouTube trh a nachází se zde také teoretická východiska marketingu na sociálních médiích. Praktická část je věnována metodice shromažďování dat a analýza výsledků. V poslední části této práci se nachází srovnání odpovědí YouTuberů a fanoušků a také omezení a doporučení plynoucí z provedeného výzkumu.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is „The Influence of YouTubers on Student Behaviour“. The aim of this thesis is analysing the influence YouTubers have on their fans‘ behaviour and also the explanation of how the YouTubers handle this influence. The method used for this research is called qualitative method of a semi-structured interviews, which were taken with fans of YouTubers aged between 13 and 25 years and with Czech YouTubers. Characteristics of the YouTube market and theoretical basis of communication on social media are described in the theoretical part. The practical part is devoted to methodology of data collection and analysis of research results. The last part of this thesis consists of the comparison of YouTubers’ and fans’ answers and limitations and further suggestions based on this research.en
dc.format.extent2119443 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza vlivucs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectsociální mediacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectYouTubercs
dc.subjectbehaviour analysisen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectInstagramen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsocial networken
dc.subjectYouTubeen
dc.subjectYouTuberen
dc.titleVliv YouTuberů na chování studentůcs
dc.title.alternativeThe Influence of YouTubers on Student Behaviouren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAH0042_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam