Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorDvořáková, Klára
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:43Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127766
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zjistit aktuální skladbu zákazníků společnosti působící na průmyslovém trhu a na základě těchto zjištění navrhnout nové marketingové aktivity k rozvíjení vztahů se zákazníky. Práce je členěna do několika kapitol. V teoretické části jsou představeny základní pojmy týkající se CRM. Dále následuje charakteristika společnosti. V analytické části jsou prezentovány výsledky výzkumu ze sekundárních dat. Na základě těchto informací jsou navrženy nové marketingové aktivity vůči jednotlivým skupinám zákazníků a samotné navržení CRM systému.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis is to find out an actual structure of customers of industrial company and design a new marketing activities for customer relationship management. The thesis is divided to a few chapters. In theoretic part there are describe basic terms related to the CRM. Then there is a characteristic of company. Results of the research from secondary datas are presented in the analytic part. There are some suggestions for new marketing activities towards individual customer segments and the creation of a CRM system itself.en
dc.format.extent3645104 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectCRM systémcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectABC analýza, návrh CRM systémucs
dc.subjectCRMen
dc.subjectCRM systemen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.subjectABC analysis, designing CRM systemen
dc.titleNávrh na zavedení CRM systému v obchodní firměcs
dc.title.alternativeDesign for the CRM System Implementation in the Retail Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hana
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDVO0134_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record