Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrunčíková, Martina
dc.contributor.authorVodičková, Marta
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:44Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127770
dc.description.abstractCílem diplomové práce je shromáždění vhodné teorie a vědeckých poznatků uživatelského testování, provedení orientační analýzy trhu zbožových srovnávačů v České republice, nalezení chyb a nedostatků, které uživatelé spatřovali při práci s online bidovacím nástrojem BiddingManager, a navrhnutí řešení, která by vedla k uživatelsky příjemnějšímu užívání nástroje. Praktická část se zabývá sběrem dat kvalitativním výzkumem, konkrétně metodou uživatelského testování. Shromážděná data jsou následně analyzována. Na základě výsledků analýzy jsou navrženy změny a doporučení, které přispějí k vyšší použitelnosti bidovacího nástroje.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is gathering appropriate theory and scientific knowledge of user´s testing, designing orientation analysis of commodity graders market in the Czech Republic, finding mistakes and flaws which users found while working online with bidding tool BiddingManager and proposing a solution which would led to a more comfortable using of the tool. The practical part deals with collecting data by qualitative research, specifically user test method. The collected data are then analyzed. Changes and recommendations are proposed based on the results. This will contribute to higher usability of the bidding tool.en
dc.format.extent3990537 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUživatelské testovánícs
dc.subjectTestování použitelnostics
dc.subjectBidovánícs
dc.subjectBidovací nástrojcs
dc.subjectZbožové srovnávačecs
dc.subjectE-commercecs
dc.subjectOnline marketingcs
dc.subjectUser´s Testingen
dc.subjectTesting of usabilityen
dc.subjectBiddingen
dc.subjectBiddingToolsen
dc.subjectCommodity Gradersen
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectOn-line marketingen
dc.titleUživatelské testování online marketingového bidovacího nástrojecs
dc.title.alternativeUser´s Testing of the Online Marketing Bidding Toolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renata
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVOD0022_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam