Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorZahradníková, Michaela
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:52Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127797
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků na trhu technických služeb, a to společnosti TS a.s. působící ve Frýdku-Místku. Cílem bylo zhodnocení trendu spokojenosti od roku 2006, detailní analýza posledního průzkumu, která byla postavena především na testování závislosti na demografických charakteristikách, a optimalizace dotazníku pomocí faktorové analýzy. Využitím statistického programu SPSS byla prokázána závislost pouze na pohlaví a bydlišti, věk nehrál roli. Srovnáním středních hodnot uskutečněných průzkumů byl potvrzen rostoucí trend spokojenosti. V návrzích na optimalizaci dotazníku byla vypuštěna otázka na věk respondenta a otázka, která byla díky faktorové analýze shledána nadbytečnou.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on analysis of costumer satisfaction research results, in the Technical Services Market. Concretely on the company TS a.s. located in Frýdek-Místek. The goal is to evaluate satisfaction trend since 2006, detailed analysis of the last research, which was built mostly on measures of dependence on demographic characteristics and optimization of questionnaire using factor analysis. In the SPSS statistic program, the dependence on sex and residence were proofed, age did not play any role. By compering middle values of implemented research, the growing trend of satisfaction was confirmed. In the optimization suggestions, the age question was left out and one was eliminated for redundancy, thanks to factor analysis.en
dc.format.extent6107102 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjecttechnické službycs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjecttestování závislostics
dc.subjectCustomer Satisfaction Measurementen
dc.subjectServicesen
dc.subjectTechnical Servicesen
dc.subjectFactor Analysisen
dc.subjectMeasures of Dependenceen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na trhu technických služebcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement in the Technical Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAH0056_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record