Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorDrastíková, Michaela
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:54Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127807
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači, konkrétně na srovnávači Zboží.cz. Cílem diplomové práce je navrhnout vhodná doporučení provozovatelům e-shopů k prezentaci svých produktů na Zboží.cz, a to na základě provedené kvantitativní analýzy. Data byla získána elektronickým a písemným dotazováním pomocí dotazníku. Pro respondenty jsou při výběru produktů nejdůležitější cena, doba dodání a kvalita e-shopu. Na základě výsledků byly vypracovány návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení obratu e-shopů.cs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is the analysis of product characteristics impact on purchase on the comparison shopping website, namely on the Zbozi.cz. The aim of this diploma thesis is to propose appropriate recommendations to e-shop operators to present their products on the site of Zbozi.cz, based on the quantitative analysis. The data were obtained by electronic and written questioning using a questionnaire. For respondents, when choosing products, the most important price, delivery time and quality of the e-shop. Based on the results, suggestions and recommendations have been developed that can lead to increased sales turnover.en
dc.format.extent8808896 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectonlinecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectZboží.czcs
dc.subjectzbožové srovnávačecs
dc.subjectpurchase behaviouren
dc.subjectonlineen
dc.subjectproducten
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectZbozi.czen
dc.subjectcomparison shopping websiteen
dc.titleAnalýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávačics
dc.title.alternativeAnalysis of Product Characteristics Impact on Purchase on the Comparison Shopping Websiteen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMickertsová, Zita
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDRA0074_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam