Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorHnátová, Denisa
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:55Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127808
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou. Přesněji je práce zaměřena na analýzu spotřebitelského chování generace Y a Z v online prostředí. Analýza byla provedena pomocí elektronického dotazníkového šetření. Na základě shromážděných dat byly následně navrženy jednotlivé návrhy a doporučení, které by měli pomoci internetovým obchodům pochopit chování spotřebitelů vybraných generací na trhu s módou v online prostředí.cs
dc.description.abstractThis master thesis is focused on analyse of intergenerational differences in the field of consumer behaviour in the fashion market. The main goal of the thesis is the analyse of consumer behaviour of generation Y and Z on the internet. The analyse was based on completing of electronic questionnaire. After the completing were the data collected and according to them have been given suggestions and recommendations, which should help to web stores with understanding of consumer behaviour from each generation (Y and Z) in the fashion market on the internet.en
dc.format.extent5571649 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh s módoucs
dc.subjectonline spotřebitelské chovánícs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjecttypologie spotřebitelů.cs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectfashion marketen
dc.subjectonline consumer behaviouren
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectcunsumer typology.en
dc.titleAnalýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Intergenerational Differences in Consumer Behavior on the Fashion Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeWünsch, Radek
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHNA0012_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam