Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorProkop, Petr
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:55Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127809
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci Střední odborné školy, Frýdek-Místek, příspěvkové organizace se zaměřením především na její stávající a potenciální žáky a na základě této analýzy vytvořit návrhy a doporučení k zefektivnění této marketingové komunikace. V první části této práce jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace, na která navazuje charakteristika Střední odborné školy, Frýdek-Místek, příspěvkové organizace včetně její současné marketingové komunikace. Další část této práce je věnována analýze výsledků dotazníkového šetření uskutečněného mezi žáky školy. V závislosti na výsledcích analýz byly navrhnuty návrhy a doporučení, které by mohly pomoci zlepšit marketingovou komunikaci Střední odborné školy, Frýdek-Místek, příspěvkové organizace.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing communication of the Secondary Vocational School, Frydek-Mistek allowance organization, focusing mainly on its current and potential students, and on the basis of this analysis, to develop proposals and recommendations for streamlining this marketing communication. In the first part of the thesis are described the theoretical starting points of marketing communication, followed by the characteristics of the Secondary Vocational School, Frydek-Mistek, allowance organization including the current marketing communication. Another part of this work is devoted to the analysis of the results of the questionnaire survey carried out among the students of the school. Depending on the results of the analyzes, suggestions and recommendations were suggested, that could help improve the marketing communication of the Secondary Vocational School, Frydek-Mistek, allowance organization.en
dc.format.extent4729459 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunication processen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectonline communicationen
dc.subjectanalysisen
dc.titleNávrh marketingové komunikace střední odborné školycs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRO0181_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam