Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorŠebestová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:01Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127831
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce byla analýza chování příslušníků virtuálních komunit na YouTube. Cílem výzkumu bylo analyzovat chování příslušníků těchto komunit, co se týče českých a zahraničních Entertainerů, tedy YouTuberů z oblasti zábavných videí a identifikovat faktory, které chování spotřebitelů ovlivňují. Sběr dat byl proveden metodou online dotazníkového šetření a nástrojem výzkumu byl dotazník, který se skládal z 18 - ti otázek. Následně byla data kódována a statisticky analyzována. Z výsledků bylo zjištěno, že nejvíce si respondenti vybavují kanály Kovy a GoGoManTV. Dále z výzkumu vyplynulo, že ženy nakupují merchandisingové produkty, knihy a časopisy, týkající se YouTuberů a také navštěvují události spojené s YouTubery více než muži. Rovněž s rostoucí frekvencí sledování videí roste nákup těchto produktů a služeb. Respondenti nejčastěji sledují videa ve volném čase a konkrétně na PC či notebooku a nejvíce jsou YouTubery ovlivňování při nákupu oblečení, obuvi a módních doplňků a nejméně při nákupu nábytku a notebooku či PC a příslušenství. Dále pak, že YouTubery sledují nejvíce na Instagramu a Facebooku.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis was behavioural analysis of the virtual community members on YouTube. The goal of the research was to analyze the behavior of members of these communities as regards Czech and foreign Entertainers, which are YouTubers from entertainment videos, and identify factors that influence consumer behavior. Data collection was conducted using the online questionnaire survey method and the research tool was a questionnaire that consisted of 18 questions. Subsequently, data was encoded and statistically analyzed. The results found that the most respondents recall the Kovy and GoGoManTV channels. In addition, research has shown that women are buying merchandising products, books and magazines related to YouTubers and also attending events associated with YouTubers more than men. Also, with the growing frequency of video watching, the purchase of these products and services is growing. Respondents mostly watch videos in their free time, specifically on a PC or laptop, and YouTubers are most influencing the purchase of clothing, footwear and fashion accessories, and at least buying furniture and laptops or PCs and accessories. Furthermore, YouTubers are mostly followed on Instagram and Facebook.en
dc.format.extent2716360 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectvirtuální komunitacs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectYoutubercs
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectvirtual communitiesen
dc.subjectYouTubeen
dc.subjectYouTuberen
dc.titleAnalýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTubecs
dc.title.alternativeBehavioural Analysis of the Virtual Community Members on YouTubeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEB0078_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam