Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorGruszková, Aneta
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:03Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127835
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na Návrh marketingového mixu dopravní společnosti. V teoretické části je definován pojem marketingový mix služeb a jsou charakterizovány všechny jeho prvky. V následující kapitole dochází k seznámení se společností RegioJet, s její historií, poskytovanými službami a marketingovým prostředím společnosti. V praktické části je uveden současný marketingový mix společnosti a následně analýza marketingového mixu společnosti vycházející z výsledků výzkumu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingový mix společnosti vedoucí ke zvýšení úrovně poskytovaných služeb.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis is focused on the Marketing mix design for the transport company. In the theoretical part the term “service marketing mix” is defined and all its elements are characterized. The following chapter introduces the RegioJet company, its history, provided services and the marketing environment of the company. The practical part is dedicated to the characteristics of the contemporary marketing mix of the company and analysis of marketing mix of the company based on survey results. The aim of this Bachelor thesis is to design the marketing mix of the company to increase the level of provided services.en
dc.format.extent2814925 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectNávrh marketingového mixucs
dc.subjectAnalýza marketingového mixucs
dc.subjectDopravní společnostcs
dc.subjectRegioJetcs
dc.subjectVlaková dopravacs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectService marketing mixen
dc.subjectMarketing mix designen
dc.subjectTransport companyen
dc.subjectMarketing mix analysisen
dc.subjectRail transporten
dc.subjectServiceen
dc.titleNávrh marketingového mixu dopravní společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Design for the Transport Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGRU0058_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record