Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorJelenová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:05Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127841
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza konkurence fitness centra DFITNESS GYM. Cílem bakalářské práce je porovnat marketingový mix služeb fitness center s názvem DFITNESS GYM, HEALTH PARK OPAVA a FITNESS CENTRUM PEPA OPAVA. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurence a charakteristika každého fitness centra. Cíl práce byl dosažen pomocí metody benchmarking a krátkého dotazníkové šetření, které bylo použito jako doplněk. Autorka práce analyzovala získaná data a na základě výsledků navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb fitness centra DFITNESS GYM.cs
dc.description.abstractThe main subject of a thesis is competitive analysis of the fitness centre called DFITNESS GYM. The aim of the thesis is to compare marketing mix of services of these fitness centres called DFITNESS GYM, HEALTH PARK OPAVA, FITNESS CENTRUM PEPA OPAVA. The work describes the theoretical basis of competition and the characteristics of the fitness centres. The aim of the thesis was achieved by benchmarking method together with short questionnaire, which was used as a additional method. The author of the thesis analysed acquired data and based on the results suggested recommendations for better marketing mix for DFITNESS GYM.en
dc.format.extent7066834 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectfitness centreen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsporten
dc.subjectmarketingen
dc.titleAnalýza konkurence fitness centracs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJEL0062_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record