Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorDostálová, Michaela
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:06Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127844
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analyzováním potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu. V první části práce je popsána společnost BeWooden Company s.r.o., jejich cíle, marketingový mix a segmentační kritéria. Dále je v této části provedena analýza makroprostředí slovenského trhu pomocí PESTLE analýzy. V další části práce jsou objasněna teoretická východiska související s analýzou chování zákazníků. Pro provedení marketingového výzkumu je zvolena metoda dotazníkového šetření prostřednictvím internetu. Dotazník je určen obyvatelům Slovenska, kteří se zajímají o módu a módní doplňky. Praktická část práce obsahuje analýzu výzkumu, na jejímž základě jsou poté stanoveny návrhy a doporučení. Tyto návrhy a doporučení budou sloužit zejména ke zvýšení povědomí obyvatel slovenského trhu o značce BeWooden Company s.r.o. a také k růstu tržeb právě na Slovensku.cs
dc.description.abstractThise thesis deals with the analyzed potential customers of the Czech fashion brand on the Slovak market. The first part of thise thesis describes the BeWooden Company s.r.o., their goals, marketing mix and segmentation criteria. Furthermore, the analysis of the macroeconomic environment of the Slovak market through PESTLE analysis is performed in this part. In the folowing part of the thesis the theoretical background related to the analysis of customer behavior are explained. For performing marketing research, a questionnaire survey method type is selected and executed via the Internet. The questionnaire is aiming for those Slovaks, who are interested in fashion and fashion accessories. The practical part of thise thesis contains analyseis of the collected data, on the basis of which, proposals and recommendations are then provided. These suggestions and recommendations will serve in particular to raise the awareness of the BeWooden Company s.r.o. brand and also to increase to sales in Slovakia.en
dc.format.extent10864857 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmóda a módní doplňky, chování zákazníků, rozhodování spotřebitelů, faktory ovlivňující chování zákazníků, marketingový výzkum, faktorová analýza, shluková analýza, t-test pro nezávislé skupinycs
dc.subjectfashion and fashion accessories, customer behavior, consumer decision making, factors influencing customer behavior, marketing research, factor analysis, cluster analysis, t-test for independent groupsen
dc.titleAnalýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Potential Customers for Czech Fashion Brand on the Slovak Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePříhodová, Martina
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDOS0080_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam