Show simple item record

dc.contributor.advisorRebrošová, Katarína
dc.contributor.authorBlechová, Tereza
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:10Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127860
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace Divadla Petra Bezruče v Ostravě. Cílem práce je zjistit, jaké typy a formy marketingové komunikace působí na různé věkové skupiny návštěvníků a jestli divadlo využívá vhodné nástroje komunikace na oslovení mladých lidí. V práci jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristika divadla. Cíl práce byl dosažen pomoci kvantitativního výzkumu. Autorka práce analyzovala získaná data a na základě výsledků navrhla obecná doporučení a doporučení k marketingové komunikaci.cs
dc.description.abstractThe main subject of a thesis is a marketing communication design of the Theatre of Petr Bezruč in Ostrava. The aim of the thesis is to find out which types and forms of marketing communication are used for different age groups of visitors and if the theatre uses appropriate communication tools to reach young people. The work describes the theoretical basis of marketing communication and the characteristic of the theatre. The aim of the thesis was achieved by quantitative research. The author of the thesis analysed acquired data and based on the results suggested general recommendations and recommendations on marketing communication.en
dc.format.extent3488810 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectDivadlo Petra Bezručecs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjecttheatreen
dc.subjectTheatre of Petr Bezručen
dc.subjectcultureen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectmarketing communication designen
dc.titleNávrh marketingové komunikace divadlacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Theatreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Jana
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLE0021_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record