Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlabusayová, Naděžda
dc.contributor.authorKrakovská, Helena
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:13Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127870
dc.description.abstractCílem práce je zhodnotit současné portfolio zákazníků ve vybrané organizaci, provést jeho analýzu a následně vyhodnotit stávající nastavení řízení vztahů se zákazníky. V návaznosti na zjištěné výsledky provedených analýz navrhnout změny pro zlepšení tohoto procesu a případně navrhnout segmentaci zákazníků pro diferencované řízení těchto vztahů. Pro zpracování byly použity metody popisu, analýzy a syntézy. Pro analýzu byly využity zejména metody Paretova analýza a ABC analýza, které jsou v práci také popsány. Prací bylo, po provedení analýz a jejich následném vyhodnocení, zjištěno, že i v distribuční společnosti je možné zákazníky diferencovat. Hlavním zjištěním je, že v rámci procesu řízení vztahů se zákazníky je možné tyto vztahy s pomocí zavedení, nastavení a správného používání segmentace zákazníků, zlepšit.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to evaluate current customer portfolio in a selected organization, analyse it and then evaluate existing customer relationship management settings. Following the findings of the analysis, propose changes to improve this process and possibly propose customer segmentation for differentiated management of these relationships. For processing were used methods of description, analysis and synthesis. As for analysis, we used Pareto analysis and ABC analysis which are also described in the thesis. After evaluating the analysis it has been found that even in a distribution company customers can be differentiated. The main finding is that within the customer relationship management process, the relationships can be improved with the help of implementation, setting and proper use of customer segmentation.en
dc.format.extent17198151 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectsegmentace zákazníkůcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectanalýza portfolia zákazníků.cs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer segmentationen
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectcustomer portfolio analysis.en
dc.titleZhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnostics
dc.title.alternativeEvaluating the Customer´s Portfolio of a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeProcházková, Monika
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRA0338_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam