Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindra
dc.contributor.authorCzerná, Katarzyna
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:16Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127884
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout zavedení nového produktu na specifický zákaznický segment. Zavedení nového produktu je realizováno formou projektu, který je zpracován od iniciace, plánování, přes realizaci, až po ukončení projektu. Teoretická část je soustředěna na vymezení pojmů projekt a kalkulace, a to včetně metod projektového řízení a kalkulačních metod. V aplikační části je sestaven projekt zavedení nového produktu na trh s ponožkovým zbožím. Projekt je řízen na základě plánu projektu. Poté je sestavena kalkulace úplných vlastních nákladů výkonu společně s cenou a plánem výroby. Na základě hodnocení projektu jsou v závěru uvedeny vhodné návrhy a doporučení k úspěšnému pokračování projektu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to propose new product targeted on unique customer segment. The product introduction process is implemented in the form of a project that is prepared from initiation, planning, through implementation, to the project completion. The theoretical part is focused on defining of characterestics of a project and a calculation. In the practical part of the thesis, the project of the new product introduction to the socks market is being developed. The project is managed on the basis of a project plan. Subsequently, the calculation of the total cost of the product with price calculation and production plan are compiled. On the basis of the project´s evaluation, the proposal and recommendation for the successful continuation of the project are established.en
dc.format.extent3019280 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjectnový výrobekcs
dc.subjecttrh ponožekcs
dc.subjectspecifický segmentcs
dc.subjectprojecten
dc.subjectproject managementen
dc.subjectnew producten
dc.subjectunique customer segmenten
dc.subjectsocks marketen
dc.titleNávrh na zavedení nového výrobku na specifický zákaznický segmentcs
dc.title.alternativeProposal for New Product Targeted on Unique Customer Segmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRecmaník, Stanislav
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCZE0019_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam