Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHerman, Ondřej
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:26Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127930
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjištěmé faktorů, které jsou pro zákazníka dominantními v rámci jeho spokojenosti s online nákupem. Na základě těchto faktorů byla následně vytvořena doporučení k přístupu ke všem těmto významným faktorům.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to determine the factors that are dominant for the customer in the context of his satisfaction with the online purchase. Based on these factors, recommendations were subsequently created to address all of these important factors.en
dc.format.extent5067407 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectmeasurement of satisfactionen
dc.subjecte-shopen
dc.titleFaktory ovlivňující spokojenost zákazníka při elektronickém obchodovánícs
dc.title.alternativeFactors Influencing Customer Satisfaction in E-commerceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHER0118_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam