Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorVámošová, Eliška
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:37Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127980
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je porovnat image pánské módní značky BANDI s její zamýšlenou firemní identitou. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Výzkumná část se zabývá analýzou image této značky. Výzkumný problém je zkoumán kvalitativní metodou prostřednictvím skupinových rozhovorů. Z analýzy dat vyplývá, že značka BANDI má pozitivní image. Vnímaná image u zákazníků značky se z velké části shoduje se zamýšlenou identitou. Respondentům, kteří nejsou zákazníky a nemají se značkou osobní zkušenost, chybí ve vnímání značná část z identity značky.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to compare the image of the fashion brand BANDI with its intended corporate identity. The diploma thesis is divided into the theoretical and research part. The research part deals with the image analysis of this brand. The problem is explored by a quality method through group interviews. Data analysis shows that BANDI has a positive image. The perceived image of the brand's customers corresponds considerably to the intended identity. Respondents who are not customers and do not have a personal experience with the brand lack of a significant part of the of the brand identity in the perception.en
dc.format.extent2167199 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectimage značkycs
dc.subjectidentita značkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectskupinové rozhovorycs
dc.subjectpánská společenská módacs
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand imageen
dc.subjectbrand identityen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectmen´s formal fashionen
dc.titleAnalýza image pánské módní značkycs
dc.title.alternativeImage Analysis of Men´s Fashion Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAM0009_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record