Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorZmrzlík, Tomáš
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:39Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127986
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím metody AHP v analýze online marketingové komunikace společnosti MSA, která je porovnávána s pěti největšími konkurenty na trhu průmyslových armatur. Toho je dosaženo v první řadě využitím metody pozorování, kdy jsou zaznamenávána data z webových stránek a sociálních sítí. Následně byla, pomocí dotazníkového šetření, shromážděna data od ředitelů, manažerů a zaměstnanců marketingových a prodejních oddělení, působících na tomto konkrétním trhu. Tato data poskytla základ pro aplikování metody AHP na vypozorované hodnoty. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že na trhu panují velké odlišnosti ve využívání online marketingové komunikace. Hlavním komunikačním nástrojem na tomto trhu je osobní prodej a ostatní nástroje lze považovat za doplňující. Pokud však společnosti řeší otázku důležitosti dalších komunikačních nástrojů, online marketingová komunikace je, dle tohoto výzkumu, hned na druhém místě. Z výzkumu vyplývá, že třemi nejdůležitějšími prvky komunikace v online prostředí jsou kontakty na management, dostupné informace o podniku a přednostní pozice webu na Google. Zkoumaná společnost MSA dopadla v analýze nejlépe, i přes taková zjištění, jakými jsou nevyužívání předních pozic webu na Google pomocí PPC, absence mikroblogu Twitter a nedostatečným neaktualizováním webové sekce novinek a událostí. Výsledky této práce umožňují společnostem pochopit přínos tohoto typu komunikace a mohou pomoci se alespoň trochu odchýlit od zavedených praktik, které stojí důležitosti osobního prodeje na tomto trhu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on using AHP method in analysis of online marketing communication of the investigated company MSA, which is compared to the five largest competitors in the industrial valves market. This is achieved primarily through the use of the observation method, where data from websites and social networks are recorded. Subsequently, data from directors, managers and marketing and sales department staff on this particular market was collected through a survey. These data provide the basis for applying the AHP method to the values found through observation method. Research has revealed that there are large differences in the use of online marketing communication. The main communication tool in this market is personal selling and other tools can be considered as a complementary. However, if the company is solving the issue of the importance of other communication tools, online marketing communication is the second most important. This research shows that the three most important elements of online marketing communication are management contacts, informations about company and Google’s top position. Investigated company MSA achieved best score in analysis, despite findings such as the non-use of Google’s top position through PPC, the absence of a Twitter microblog and an insufficient update of the web news and events section. The result of this thesis allows a companies to understand the benefits of this type of communication, and at least deviate from established practices that are important to personal selling in this market.en
dc.format.extent5531024 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectonline marketingová komunikacecs
dc.subjectprůmyslové armaturycs
dc.subjectarmaturycs
dc.subjectAHPcs
dc.subjectanalytic hierarchy processcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectonline marketing communicationen
dc.subjectindustrial valvesen
dc.subjectvalvesen
dc.subjectAHPen
dc.subjectanalytic hierarchy processen
dc.titleAnalýza online marketingové komunikace podniku na trhu průmyslových armaturcs
dc.title.alternativeAnalysis of Online Marketing Communication of a Company on the Plumbing Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFischer, Ctirad
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZMR0002_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam