Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorNohlová, Lucie
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:41Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127996
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou internetové prezentace digitálního nomádství. Práce se opírá o charakteristiku digitálního nomádství a také teoretické základy internetové publicistiky a online marketingu. Primárním cílem diplomové práce bude poskytnout ucelený pohled na fenomén digitálního nomádství a zejména na webovou prezentací, kterou se čeští a slovenští digitální nomádi na internetu prezentují. Sekundárními cíli pak bude zjistit, které nástroje pro svou prezentaci používají a jaká témata skrze tyto nástroje nejčastěji komunikují. K získání dat byl využit marketingový výzkum ve formě pozorování a dotazování.cs
dc.description.abstractThis master’s thesis analyses the internet presentation of digital nomadism. Thesis is based on characteristics of the digital nomadism and also the theoretical foundations of online publication and online marketing. The primary aim of the diploma thesis is to provide a comprehensive view of the phenomenon of digital nomadism and especially on the web presentation presented by Czech and Slovak digital nomads. The secondary goals are to determine which tools they use and what topics most commonly communicate through these tools. To obtain the data, marketing research was used in the form of observation and questionnaire survey.en
dc.format.extent2136079 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDigitální nomádství, internetová prezentace, internetová publicistika, online marketingcs
dc.subjectDigital nomadism, internet presentation, online publication, online marketingen
dc.titleAnalýza internetové prezentace digitálního nomádstvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Internet Presentation of Digital Nomadismen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePapřoková, Lenka
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNOH0011_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam