Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorZaoralová, Sylvie
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:43Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128001
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je „Analýza komunikace oděvních značek na sociálních sítích“. Hlavním cílem práce je zjištění, jak intenzivně komunikují značky se svými spotřebiteli (fanoušky) a následně byly doporučeny případná zlepšení. Analýza probíhala na sociální síti Facebook a Instagram pro oficiální účty českých oděvních společností Zoot, Vemzu a Freshlabels. Byla zkoumána reálná aktivita uživatelů a společností v online prostředí.cs
dc.description.abstractThe main subject of this bachelor thesis is „Analysis of Social Media Communication for Fashion Brands“. The aim is finding how intensively Czech fashion brands communicate on social media towards to followers. Analyses was done from Facebook and Instagram official profiles data of Czech fashion brands; Zoot, Vemzu and Freshlabels. Based on analyses results were drafted recommendations for improving communication.en
dc.format.extent5799508 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectOděvní značkycs
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramen
dc.subjectFashion Brandsen
dc.titleAnalýza komunikace oděvních značek na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Social Media Communication for Fashion Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAO0021_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam