Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorKunst, Pavel
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:43Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128006
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na průzkum účinnosti vybraných reklam televizního vysílání a Internetu. Cílem práce je vyhledání svobodnějšího media pro šíření reklamy na základě srovnání právní úpravy. Pomocí dotazníkového šetření posoudit účinnost reklam a také zjistit, jaké má veřejnost povědomí o regulaci reklamy. V teoretické části práce je vymezeno prostředí televizního vysílání a Internetu, je popsána reklama vyskytující se v tomto prostředí a následně je popsána právní úprava reklamy v ČR. Praktickou část tvoří srovnání české právní úpravy reklamy v televizním vysílání a na Internetu. Dále jsou zde vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, které bylo vytvořeno v online prostředí. Byla srovnána účinnost dvou vybraných reklam a zjištěno právní povědomí o regulaci reklamy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the research whether the selected advertisements broadcasted on TV and Internet have their effects. The aim of the thesis is to find more free media to share advertisements based on a comparison of legal regulation. Further aim is to assess the effectiveness of advertisements by a questioning method and find out what awareness of advertisement regulation the public has. In theoretical part of this thesis, there is an environment of TV broadcasting and internet determined, advertisement in those media is described and legal regulation of the advertisement in the Czech Republic is described. The practical part involves the comparison of the Czech legal regulation of advertisement in TV broadcasting and on Internet. Further, the results of the questioning were evaluated. This questioning was crated in online environment. Effectiveness of two chosen advertisements was compared and awareness of advertisement regulation was investigated and evaluated.en
dc.format.extent3098856 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklama, televizní vysílání, Internet, právní regulace reklamy, dotazníkové šetřenícs
dc.subjectadvertisement, TV broadcasting, Internet, legal regulation of advertisement, the questioningen
dc.titlePosouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetucs
dc.title.alternativeAssessemnet of Advertising Effectivness in TV Broadcasting and on Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBrhel, Jan
dc.date.accepted2018-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUN0095_EKF_B6208_6208R020_03_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam