Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorPavlát, Martin
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:52Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128037
dc.description.abstractTématem diplomové práce je interní vertikální komunikace v nákupu. Hlavním cílem práce je objasnit, jakým způsobem funguje proces vertikální komunikace mezi manažery nákupčími a jejich nadřízenými. Cíl práce je zkoumán metodou kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Získaná data jsou anonymizována a analyzována metodou takzvaného otevřeného kódování. V návrhové části je uvedeno několik doporučení, která jsou jednak obecného charakteru a částečně jsou také směřována na konkrétní manažery nákupu. Diplomová práce je přínosná zejména z toho důvodu, jelikož v případě průmyslového nákupu se dosud nikdo podrobněji nezabýval problematikou vertikální komunikace. Může tedy být určitým návodem pro jednotlivé manažery nákupu, jakým způsobem mají komunikovat se svými nadřízenými.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on internal vertical communication in a purchase industry. The main goal is to clarify, how a process of vertical communication between purchasing managers and their superiors works. The goal of this thesis is researched into a method of qualitative research by using a semi structured interview. The obtained data are anonymized and analysed by an open coding method. In a proposed part are written some recommendations, which are of a general character and partly directed to particular purchasing managers. This thesis is beneficial, mainly because no one has ever dealt with the issue of vertical communication in the field of industrial purchase before. It can be a guide for individual purchasing managers, in which way should they communicate with their supervisors.en
dc.format.extent2854352 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvertikální komunikacecs
dc.subjectprůmyslový nákupcs
dc.subjectpolostrukturovaný rozhovorcs
dc.subjectproces komunikacecs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectvertical communicationen
dc.subjectindustrial purchaseen
dc.subjectsemistructured inteviewen
dc.subjectcommunication processen
dc.subjectqualitative researchen
dc.titleInterní vertikální komunikace v nákupucs
dc.title.alternativeInternal Vertical Communication in Purchasing Departmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrbová, Jana
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0240_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam