Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorVávra, Jan
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:56Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128055
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat franchisový koncept vybrané společnosti Kilpi a porovnat dvě prodejny v rámci tohoto systému pomocí výzkumných metod mystery shopping a pozorování a na základě výsledků výzkumu stanovit vhodné návrhy a doporučení, které by mohly prodejny realizovat. První část obsahuje teorii zaměřenou na franchising a teorii potřebnou pro následnou analýzu. Další kapitolou je charakteristika společnosti Kilpi. Následuje analýza a vyhodnocení získaných dat. Na základě výsledků výzkumu jsou stanoveny návrhy a doporučení, které by mohly prodejny realizovat pro dosažení lepších výsledků.cs
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to analyze franchise concept of the chosen company Kilpi and compare two stores in this franchise system by research methods mystery shopping and observation and on the grounds of research results define suitable suggestions and recomendations, which could be realized by both stores. First part include theory aim on franchising and theory needed for following analysis. Next chapter is characteristic of the company Kilpi. Follows analysis and evaluation of obrained data. On the grounds of research results are define suggestions and recomendations, which could be realized by stores to reach better results.en
dc.format.extent3131148 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectfranchisový systémcs
dc.subjectfranchisantcs
dc.subjectfranchisorcs
dc.subjectfranchisecs
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectfranchise systemen
dc.subjectfranchiseeen
dc.subjectfranchisoren
dc.subjectfranchisen
dc.subject...-3407en
dc.titleAnalýza uplatňování koncepce franchisingucs
dc.title.alternativeAnalysis of Introducing the Franchising Concepten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0157_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record