dc.contributor.advisor | Kozáková, Pavlína | |
dc.contributor.author | Neverova, Irina | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:04:00Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:04:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128073 | |
dc.description.abstract | Téma diplomové práce je Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her. Cílem diplomové práce je analyzovat spotřebitelské chování uživatelů online hry League of Legends v českém a ruském prostředí, jejich chování porovnat a zjistit rozdíly mezi těmito dvěma zeměmi. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny modely spotřebitelského chování, kupní rozhodovací proces a charakteristika hry League of Legends. V praktické části byla zvolena metoda elektronického dotazování prostřednictvím dotazníku. Na základě výsledků výzkumu nebyly nalezeny znatelné rozdíly mezi Českem a Ruskem. Více než polovina hráčů obou zemí navštěvují hru každý den, popřípadě 5-6 dnů v týdnu, a to jsou hráči ve věku 15 až 34 let. Délka jednoho aktivního hraní je většinou 3-4 hodiny, což odpovídá 4-6 hrám najednou. Uživatele hry League of Legends nakupují obsah hry především kvůli designu a animaci buď skinu šampiona, totemů, či ikonky vyvolávače. | cs |
dc.description.abstract | The main theme of the diploma is the analysis of consumer behavior of users on the Online PC Games Market. The purpose of the diploma is to analyze the consumer behavior of users of online game League of Legends in Czech and Russian region, compare their behaviour and find out differences between this two countries. This diploma divided into two parts, the theoretical and practical part. In the theoretical part was defined models of consumer behavior, the process of purchasing decision and League of Legends characteristics. In the practical part, the method of electronic survey was chosen through a questionnaire. Based on the results of the research between the Czech Republic and Russia were found no significant differences. More than a half of the players in both countries play the game every day, or 5-6 days a week, and the average age of players between 15 to 34. The duration of one active session is usually 3-4 hours, which corresponds to 4-6 games at one time. League of Legends users buys the content of the game primarily because of the design and animation of either champion skins, totems, or summoners icons. | en |
dc.format.extent | 5326736 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | e-sport | cs |
dc.subject | koeficienty závislosti | cs |
dc.subject | League of Legends | cs |
dc.subject | měření síly závislosti | cs |
dc.subject | MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) | cs |
dc.subject | počítačová hra | cs |
dc.subject | preference | cs |
dc.subject | spotřebitelské chování | cs |
dc.subject | consumer behavior | en |
dc.subject | depending coefficients | en |
dc.subject | e-sport | en |
dc.subject | force measuring dependency | en |
dc.subject | League of Legends | en |
dc.subject | MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) | en |
dc.subject | PC game | en |
dc.subject | preferences | en |
dc.title | Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her | cs |
dc.title.alternative | Consumer Behaviour Analysis on the Online PC Games Market | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kozák, Lukáš | |
dc.date.accepted | 2017-08-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | NEV0045_EKF_N6208_6208T062_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |