Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorNeverova, Irina
dc.date.accessioned2018-06-26T08:04:00Z
dc.date.available2018-06-26T08:04:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128073
dc.description.abstractTéma diplomové práce je Analýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC her. Cílem diplomové práce je analyzovat spotřebitelské chování uživatelů online hry League of Legends v českém a ruském prostředí, jejich chování porovnat a zjistit rozdíly mezi těmito dvěma zeměmi. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny modely spotřebitelského chování, kupní rozhodovací proces a charakteristika hry League of Legends. V praktické části byla zvolena metoda elektronického dotazování prostřednictvím dotazníku. Na základě výsledků výzkumu nebyly nalezeny znatelné rozdíly mezi Českem a Ruskem. Více než polovina hráčů obou zemí navštěvují hru každý den, popřípadě 5-6 dnů v týdnu, a to jsou hráči ve věku 15 až 34 let. Délka jednoho aktivního hraní je většinou 3-4 hodiny, což odpovídá 4-6 hrám najednou. Uživatele hry League of Legends nakupují obsah hry především kvůli designu a animaci buď skinu šampiona, totemů, či ikonky vyvolávače.cs
dc.description.abstractThe main theme of the diploma is the analysis of consumer behavior of users on the Online PC Games Market. The purpose of the diploma is to analyze the consumer behavior of users of online game League of Legends in Czech and Russian region, compare their behaviour and find out differences between this two countries. This diploma divided into two parts, the theoretical and practical part. In the theoretical part was defined models of consumer behavior, the process of purchasing decision and League of Legends characteristics. In the practical part, the method of electronic survey was chosen through a questionnaire. Based on the results of the research between the Czech Republic and Russia were found no significant differences. More than a half of the players in both countries play the game every day, or 5-6 days a week, and the average age of players between 15 to 34. The duration of one active session is usually 3-4 hours, which corresponds to 4-6 games at one time. League of Legends users buys the content of the game primarily because of the design and animation of either champion skins, totems, or summoners icons.en
dc.format.extent5326736 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-sportcs
dc.subjectkoeficienty závislostics
dc.subjectLeague of Legendscs
dc.subjectměření síly závislostics
dc.subjectMOBA (Multiplayer Online Battle Arena)cs
dc.subjectpočítačová hracs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectdepending coefficientsen
dc.subjecte-sporten
dc.subjectforce measuring dependencyen
dc.subjectLeague of Legendsen
dc.subjectMOBA (Multiplayer Online Battle Arena)en
dc.subjectPC gameen
dc.subjectpreferencesen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování uživatelů na trhu online PC hercs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Online PC Games Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2017-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNEV0045_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam