Show simple item record

dc.contributor.advisorHofbruckerová, Zdenka
dc.contributor.authorVáclavík, Martin
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:29Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128840
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka, kterým je pro vzdělávací zařízení student. Spokojenost zákazníků má velký vliv na budoucí existenci každé organizace a proto by se na ni každá organizace měla zaměřit. V této práci byl analyzován původní dotazník hodnocení spokojenosti studentů s výukou předmětů garantovaných katedrou managementu kvality a následně byl vytvořen nový, který reflektuje spokojenost s celým oborem jak pro bakalářské tak pro magisterské studium. Dále byla provedena analýza a vyhodnocení získaných dat. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení dotazníku.cs
dc.description.abstractMajor subject of this Bachelor thesis is satisfaction of customers, in this case it is a student. Satisfaction of customers has huge effect on future existence of every organization and that is a reason for nature interest in this aspect. In this Bachelor thesis was analyzed original questionnaire and was created a newone, which reflects satisfaction with whole quality management specialization for Master's and Bachelor's study. After that, data gathered from new questionnaire was analyzed and evaluated. In conclusion, new ways of improvement was designed.en
dc.format.extent3649301 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectpožadavky zákazníkacs
dc.subjectmetody hodnocení spokojenostics
dc.subjectspokojenost ve vzdělávánícs
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer requirementsen
dc.subjectsatisfaction assessment methodsen
dc.subjectsatisfaction in educationen
dc.titleAktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvalitycs
dc.title.alternativeUpdating the Satisfaction Survey of Students of Quality Management Branch of Studyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlaput, Pavel
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisVAC0175_FMMI_B3922_3902R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record